Azt szokták mondani, hogy a kutya és gazdája természete nagyon idomul egymáshoz. Persze nyilván ez a kapocs messze hamarabb kialakul, semmint hogy a kiskutya bekerüljön egy családba.

Sosem néztem utána ilyen mélyen a habitusának, csak nagyon megtetszett. Olvastam én róla már itt-ott, de ami ennek a képnek a tetején info szerepel, no az nagyon meglepett. Vagy én voltam előző életemben egy akita fajtájú kutya, vagy más spirituális kapocs létezik, de mintha rólam írná le egy okos megfigyelő, hogyan is kezelem a stressz szitukat.

Talán majd egyszer én is megoszthatom az életem egy hozzám hasonlóval... vagy nem.

Szerző: Koborlovag  2022.05.23. 10:21 Szólj hozzá!

Címkék: magamról

A bejegyzés trackback címe:

https://inkvizitor78.blog.hu/api/trackback/id/tr4517838059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása